Sociala medier
ÖBO finns i sociala medier för att möta hyresgäster, örebroare och andra intressenter.
På ÖBOs sociala medie-konton har vi en välkomnande stämning, visar respekt och håller god ton. Vi vill gärna att du reagerar, kommenterar och för dialog, men accepterar inte:
- personangrepp
- hot
- hatiska eller nedvärderande kommentarer
- innehåll som är brottsligt
- inlägg som innehåller personuppgifter som kränker enskildas personliga integritet
- kommentarer som innehåller lögner, rykten eller manipulerade bilder/videor
Den som bryter mot reglerna kommer att få sitt inlägg borttaget och kan bli blockerad från fortsatt kommentering på våra konton i sociala medier.
Vi kan även komma att ta bort kommentarer som:
- saknar relevans för inläggets ämne
- innehåller spam, det vill säga upprepade kommentarer med samma eller liknande innehåll
Tänk på att inte skicka känslig information, till exempel personuppgifter som namn och bild på personer, via våra sociala medier. För sådana ärenden kan du kontakta oss via mejl kundcenter@obo.se eller telefon 019-19 42 00.
Våra sociala konton
Här kan du komma i kontakt med oss i sociala medier:
ÖBO på Facebook
ÖBO på Instagram
ÖBO Student på Instagram
ÖBO på Linkedin
ÖBO på Youtube